Pàgines

dilluns, 19 de març del 2012

Broqueta de plàtan, bacó i curri


A n'en Joan, de tant en tant, li agrada venir a dinar o sopar a casa, i té permís per autoconvidar-se! Aquest cap de setmana ha vengut de Barcelona, i ahir organitzàrem un dinaret a la terrassa de casa, feia un sol fantàstic!!!
El meu Joan (això de "meu" no queda gaire bé, però és per distingir-los) va fer una paella (és un plat que a mi no m'acaba de sortir...), n'Aurora ens va dur una quixe fantàstica (i feta seva) i na Pilar la botella de cava (per descomptat!). Jo tenia una dèria des de feia uns dies... una recepta que vaig veure a la web d'Espècies Crespí uns dies abans: plàtan amb bacó i curri! És molt senzilla, i als convidats els hi va agradar!
Vàrem fer bé d'aprofitar el solellet d'ahir, perquè avui està ben ennigulat!



INGREDIENTS:
  • 3 plàtans (no molt madurs)
  • 1 paquet de bacó
  • Curri

COM ES FA?
  1. Pelarem i tallarem els plàtans en trossets de 2-3 cm
  2. Arrebossarem els trossos de plàtan amb el curri; jo vaig posar tots els trossos dins un tupper i hi vaig afegir dues cullerades de curri, ho vaig tapar i sacsejar!
  3. Enrodillarem cada tros de plàtan amb mitja tallada de bacó i hi posarem un escuradents perquè s'aguanti.
  4. Tendrem el forn preescalfat a 200ºC i ho enfornarem cinc minuts.

L'auto-convidat! Mos agrada que vengui, s'ho acaba sempre tot! ;)


ATENCIÓ!!!!!!!!!! He posat l'etiqueta "sense glúten", però si sabeu que algú celíac en menjarà, revisau atentament les etiquetes dels productes que utilitzeu!

4 comentaris:

  1. Que bo!!! Ho havia provat amb pinya però mai amb plàtan! M'ho apunto. Petons

    ResponElimina
    Respostes
    1. Mira, és una bona idea amb pinya, també!!! La pròxima vegada en faré mitat de cada!!! Besades!!!

      Elimina
  2. Ahir en vaig fer i va anar una monada.
    Catalina aqui tebs un altre seguidor

    Felicitats i continua aixi

    Jaume Cladera

    Buger

    ResponElimina
    Respostes
    1. Uep!!!! Quina alegria!!!!! Ja estic contenta de veure't guaitar per aquí!

      Elimina